مقالات

راهنمایی خرید تشک جدید 2023 + قیمت

راهنمایی خرید تشک جدید 2023 + قیمت در تشکلند

راهنمایی خرید تشک جدید 2023 + قیمت

با گزینه های زیادی برای انتخاب تشک، خرید تشک جدید می تواند بسیار دشوار باشد. این امر مخصوصاً اگر کمر درد یا گردن درد دارید صادق است – تشک درست یا نادرست می تواند تفاوت بین گذراندن روز را با احساس خوب یا درد ایجاد کند.پس با ما در این مقاله از تشک لند همراه باشید تا علاوه بر قیمت های جدید با توضیحاتی مختصر برای خرید تشک جدید اقدام نمایید.

داشتن یک تشک حمایتی برای کاهش کمردرد مزمن بسیار مهم است. به انتخاب بهترین تشک برای کمردرد مراجعه کنید
در حالی که انتخاب تشک در نهایت یک موضوع ترجیحی شخصی است، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

 

1. با مواد مختلف تشک آشنا شوید

تشک‌های فنر داخلی از سیم پیچ‌هایی استفاده می‌کنند که اغلب احساس جهش سنتی و پشتیبانی قوی را ارائه می‌دهند.
تشک های لاتکس معمولاً جهش و پاسخ دهی بیشتری نسبت به تشک های فنر داخلی دارند و تمایل دارند خنک تر بخوابند.
تشک های مموری فوم به گونه ای طراحی شده اند که به بدن منحرف شوند که ممکن است منجر به کاهش فشار شود. برخی از کاربران مموری فوم گزارش می دهند که این ماده گرم می خوابد.
تشک های هیبریدی با ترکیبی از مموری فوم یا لایه های لاتکس در بالای تشک فنری داخلی، اغلب با هدف ارائه ترکیبی از نرمی و پشتیبانی.
تشک های بادی از پمپ باد برای باد کردن تشک تا حد سفتی مورد نظر استفاده می کنند. به طور معمول، هر طرف تخت از یک محفظه هوای مجزا برای قرار دادن دو خواب با ترجیحات متفاوت استفاده می کند.
تشک ها نیز بر اساس سفتی رتبه بندی می شوند. به طور کلی، تشکی که خیلی قدیمی یا خیلی نرم است ممکن است به اندازه کافی از ستون فقرات حمایت نکند.

 

2. ببینید ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما چه فکری می کند.

اگر بیماری کمر یا گردن دارید، با پزشک یا فیزیوتراپیست خود در مورد توصیه های او صحبت کنید. هنگام دراز کشیدن روی تشک باید گردن و کمر را در حالت خنثی قرار دهید. این باعث تراز خوب ستون فقرات می شود. در حالی که پزشکان متخصص تشک نیستند، تاریخچه پزشکی شما را می دانند و ممکن است توصیه های خوبی از این منظر داشته باشند.

 

3. برای تست تشک ها از فروشگاه ها دیدن کنید.

به فروشگاه تشک بروید و به خودتان زمان زیادی برای مرور اختصاص دهید. کفش‌های خود را درآورید و روی چند تشک مختلف به مدت حداقل 10 دقیقه دراز بکشید. نگران احساس خودآگاهی نباشید – این خرید مهمی است، پس وقت خود را صرف کنید.

 

4. مراقب ترفندها باشید.

در حالی که فروشندگان به تشک‌ها برچسب «ارتوپدی» یا «دارای تاییدیه پزشکی» می‌زنند، هیچ سازمان پزشکی وجود ندارد که رسماً تشک‌ها را برای حمل این برچسب‌ها تأیید کند. تشک ها ممکن است ویژگی های مناسب ارتوپدی داشته باشند، اما هیچ گروه پزشکی این ادعاها را تأیید نمی کند.

 

5. توجه داشته باشید که تشک های سفت همیشه بهترین نیستند.

قبل از خرید یک تشک سفت یا سفت دو بار فکر کنید. برخی تحقیقات نشان داده اند که بهترین تشک برای کمردرد، تشک متوسط سفت است تا تشک سفت. 1 بین حمایت قاطع و احساس محکم تفاوت وجود دارد. شما خواهان حمایت محکم با احساس راحتی هستید. راحتی با ترجیح شخصی شما تعیین می شود.

 

6. نظرات مشتریان واقعی را بخوانید.

به آنچه شرکت های تشک در مورد خود می گویند توجه کمی داشته باشید، زیرا آنها باید محصولات خود را با دید مثبت به بازار عرضه کنند. به دنبال نظرات بی‌طرفانه افرادی باشید که تشک مورد علاقه شما را خریداری کرده‌اند. ترکیبی از نظرات مثبت، منفی و بی‌طرفانه را بخوانید.

 

7. درخواست توصیه های آنلاین.

در حساب های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید که به دنبال یک تشک جدید هستید و از دوستان و اعضای خانواده بخواهید پیشنهادات خود را ارسال کنند. جزئیات مربوط به وضعیت سلامتی خود را در نظر بگیرید، زیرا برخی از افراد ممکن است تجربه مشابهی داشته باشند و می توانند توصیه های دقیق تری ارائه دهند. همچنین می‌توانید به گروه حمایت از کمردرد و گردن در فیسبوک Spine-health مراجعه کنید و از افرادی که در موقعیتی مشابه شما هستند سؤال کنید.

 

8. به تخت های قابل تنظیم فکر کنید.

اگر احساس کردید که راحت‌تر از دراز کشیدن در صندلی نشسته‌اید، یک تخت قابل تنظیم را امتحان کنید. این گزینه به شما اجازه می دهد تا سر و زانوهای خود را کمی بالا بیاورید، که ممکن است فشار پایین کمر را کاهش دهد.

 

9. به دنبال دوره های آزمایشی سخاوتمندانه و سیاست های بازگشت باشید.

بسیاری از شرکت های تشک یک دوره آزمایشی دارند و در صورت نارضایتی از محصول آنها، بازگشت رایگان را در یک بازه زمانی مشخص تضمین می کنند. مطمئن شوید که چاپ ریز را خوانده اید و تمام جزئیات را درک کرده اید.

 

10. گارانتی را بررسی کنید.

قبل از خرید، بررسی کنید که تشک دارای گارانتی است، در صورت خرابی یا معیوب بودن تشک. اغلب یک تشک خوب حداقل 10 سال ضمانت تعویض کامل یا غیرمتناسب دارد.

 

11. از سرمایه گذاری خود محافظت کنید.

نوعی محافظ تشک ضد آب را فراموش نکنید. لکه های تشک گارانتی شما را باطل می کند، حتی اگر ربطی به عیب بعدی نداشته باشد.

 

12. به یاد داشته باشید: قیمت بالاتر همیشه مساوی با کیفیت بالاتر نیست.

وسوسه انگیز است که فرض کنیم هرچه بیشتر بپردازید، تشک بهتر است. اما یک برچسب قیمت بالا همیشه کیفیت بالا را تضمین نمی کند – و مطمئناً تضمین نمی کند که شما شخصاً تشک را راحت خواهید یافت. در مورد مواد تحقیق کنید و اجازه دهید اولویت شخصی راهنمای شما باشد.

تشک یک سرمایه گذاری مهم است که می تواند بر سلامت ستون فقرات و کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد، بنابراین برای پیدا کردن تشک مناسب خود وقت بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × سه =