مقالات

مجموعه ای عظیم از انواع تشک های ضد آب خوشخواب

تشک ضد آب

چرا تشک ضد آب خوشخواب؟ داشتن خوابی راحت در طول شبانه روز بر روی سلامت جسم و روح و افزایش عمر تاثیر بسزایی می گذارد. چرا که بهم ریختن تنظیم خواب بر فعالیت های روزمره و برقراری ارتباط با دیگران تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین در زمان خوابیدن می بایست آیتم هایی که در خواب اختلال ایجاد می کنند را برطرف نمود. حال سوال این است که چه عواملی می تواند یک خواب راحت و آسوده را برای شما فراهم کند. علاوه بر شرایط آب و هوایی محلی که در آن هستید تشکی که برای استراحت یا خوابیدن انتخاب می کنید حائز اهمیت می باشد. چرا که این عامل نه تنها بر سلامت آناتومی بدن نقش دارد بلکه  در سلامت روح  و روان فرد نیز موثر می باشد. از همین رو موشکافانه باید تشک مناسب خود را تهیه نمود. تشکی که هم از لحاظ هزینه ای مقرون به صرفه باشد و هم از لحاظ کیفیت قابل تضمین باشد. با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از تشک ها به بازار عرضه می شوند که هریک ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند. به عنوان مثال نوع جدیدی از تشک ها تشک های ضد آب می باشند که  به مایعات و نوشیدنی ها اجازه ورود به لایه های داخلی را نمی دهد و هیچ گونه لک برجای نمی گذارد. تشک ضد آب خوشخواب یکی از محصولات به روز و بی نظیر از مجموعه تشک های برند معتبر خوشخواب می باشد که در عرصه تولید خوشخواب های ضد آب پیشتازتر از رقیبان خود عمل نموده است. تشک ضد آب خوشخواب همانند سایر مدل های این برند دارای ویژگی های ممتازی است که آن را نسبت به سایر محصولات این شرکت ممتاز نموده است.

تشک ضد آب خوشخواب

اگر قصد خرید یک تشک مرغوب را دارید بهتر است ویژگی های زیر را با آنچه به شما معرفی می شوید مطابقت دهید:

ویژگی های یک تشک مناسب برای خواب

  • قابل شستشو باشد.
  • از تکنولوژی گردش هوا برخوردار باشد.
  • خاصیت ارتجاعی متعادل داشته باشد.
  • از ستون فقرات و مفاصل در زمان استراحت و خواب حمایت و پشتیبانی کند.
  • از مقاومت و دوام بالایی در برابر فشارهای مضاعف برخوردار باشد.
  • از ایجاد خستگی در بدن پس از بیدار شدن جلوگیری کند.
  • در برابر آلرژی مقاوم باشد.
  • حس آرامش در هنگام دراز کشیدن ایجاد نماید.
  • خدمات پس از فروش و ضمانت تعویض داشته باشد.
  • ارتفاع تشک باید متناسب باشد و از لبه های تخت بلندتر باشد.
  • ضد آب و رطوبت باشد و نوشیدنی با لایه های داخلی آن نفوذ نکند.

 

ویژگی های منحصر به فرد تشک ضد آب خوشخواب

تشک ضد آب خوشخواب دارای مزایا و ویژگی های قابل توجهی است که بهتر است پیش از خرید این محصول با آنها آشنا شوید:

پارچه به کار رفته در این مدل دارای لطافت و ظرافت دوخت مثال زدنی می باشد و امکان شستشوی آن وجود دارد. همچنین جای لک نوشیدنی و خوراکی به راحتی تمیز می شود.

تشک ضد آب خوشخواب اجازه نمی دهد تعریق و رطوبت سر و بدن به درون تشک نفوذ کند و از قابلیت جذب بالایی برخوردار می باشد.

همچنین در حین خواب باعث ایجاد گرمای بیش از حد در بدن نمی شود.

در این تشک هیچ  حشره موذی ورود نخواهد کرد.

جنس پارچه استفاده شده در این محصول مقاوم بوده و به راحتی پاره نمی شود.

تعریق زیاد بدن محیطی را برای رشد میکروب ها و باکتری ها ایجاد می کند اما  بافت پارچه این تشک اجازه نفوذ آنها را نخواهند داد.

از ایجاد الکتریسیته جلوگیری می کند و از نرمی و لطافت برخوردار می باشد.

 

تشک ضد آب خوشخواب

چه زمانی باید تشک تعویض شود؟

قطعا تشک ها نیز عمر مشخصی دارند و پس از مدتی نشانه هایی دیده می شود که گویای این است که دیگر تشک شما قابل استفاده نمی باشد. چنانچه موارد زیر را در تشک خود مشاهده کردید باید پیش از آسیب به ستون فقرات خود درصدد تعویض آن برآیید. این نشانه ها به شرح زیر می باشد:

چنانچه بافت پارچه دچار پارگی و ساییدگی شده باشد.

بر روی تشک ناهمواری وجود دارد و فرو رفتگی هایی را بر روی آن مشاهده می کنید.

زمانی که از خواب برمیخیزید احساس درد و ناراحتی در ستون فقرات و کمر خود دارید به طوری که خستگی روز قبل را در بدنتان حس می کنید.

در خانه اقوام و دوستانتان خیلی راحت و بهتر می خوابید.

راهنمای خرید تشک خوشخواب

تشک های خوشخواب از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید می شود تا علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی نیز داشته باشد. محصولات این شرکت به سه دسته تشک های طبی فنری، تشک فنری و تشک طبی تقسیم می شود تا بر اساس شرایط جسمی و بودجه ای بتوانید تشکی معقول را انتخاب نمایید. حال آنکه نکاتی را باید هنگام خرید توجه کنید به عنوان مثال اندازه تشکی که انتخابی شما باید متناسب با تختی که خریداری نموده اید باشد و کوچک یا بیش از حد بزرگ نباشد. چنانچه بیماری خاصی داشته باشید باید تشک خود را مناسب با شرایط سلامتی خود تهیه نمایید. به  عنوان مثال تخت فرد باردار باید نسبتا نرم باشد. تشک خیلی نرم یا خیلی سفت در صورتی که متناسب با وضعیت بیماری شما نباشد می تواند در دراز مدت باعث مشکلاتی در ستون فقرات شما یا سایر مشکلات شود. بنابراین در هنگام خرید تنها به زیبایی و قیمت ارزان یک محصول توجه نکنید  و برای تشکی که انتخاب می کنید وقت کافی اختصاص دهید.

تشک ضد آب خوشخواب

تشک ضد آب خوشخواب مخصوص کودکان

بسیار مهم است که تشکی که برای کودک استفاده می شود از چه الیاف و مقاومتی برخوردار باشد. با انتخاب تشک ضد آب از تخت کودک خود در برابر نشت احتمالی پوشک او و لکه نوشیدنی ها محافظت کنید. این تشک نه تنها در برابر مایعات بسیار نفوذناپذیر برخورد می کند، بلکه در الیاف آن طیف وسیعی از محصولات ضد حساسیت را نیز می توانید، بیابید. پوشش های ضدآفتاب، ضد حساسیت و ضد لک این تشک کودک شما را گرم و خشک نگه می دارد و برای پوست حساس و لطیفش مناسب می باشد. کودک شما خواب شبانه خوب و راحتی با این تشک خواهد داشت.

خرید تشک ضد آب خوشخواب

تشک ضد آب خوشخواب علاوه بر راحتی و دوام یک محصول جدید از خوشخواب است که نه تنها به سلامتی شما اهمیت داده است بلکه سعی نموده تا با استفاده از پارچه های ضد آب از نفوذ رطوبت به داخل تشک پیشگیری نماید و از تجمع آلودگی های ناشی از تعریق بدن جلوگیری کند. الیاف های به کار رفته در این محصول مطابق با استانداردهای جهانی بوده که موجب آسم و آلرژی در افراد نخواهد شد. خوشخواب  اولین و بهترین برند تولید کننده خوشخواب در ایران می باشد که به عنوان قدیمی ترین برند شناخته شده همواره  با استفاده از تجهیزات و مواد اولیه مرغوب در این عرصه می درخشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = چهارده