مقالات

مزایا و معایت تخت خواب های قابل تنظیم

مزایا و معایت تخت خواب های قابل تنظیم در تشکلند

مزایا و معایت تخت خواب های قابل تنظیم

چه نوع تخت قابل تنظیمی بخرم؟

قبل از اینکه در مورد ویژگی های اضافه شده ای که ممکن است با تخت قابل تنظیم خود دوست داشته باشید فکر کنید، باید در نظر بگیرید که کدام نوع برای نیازهای شما مناسب تر است و همچنین میتوانید برای خرید بهترین تشک های بازار ایران به تشکلند مراجعه فرمایید. به طور کلی تخت های قابل تنظیم را می توان به دو دسته تقسیم کرد: سبک زندگی و لایف استایل شما.

تخت های سبک زندگی

تخت‌خواب‌های سبک زندگی معمولاً دارای یک عملکرد متحرک در قسمت انتهایی سر هستند و مواردی مانند تماشای تلویزیون یا مطالعه را راحت‌تر می‌کنند.

این نوع تخت برای افرادی که خواهان یک تخت قابل تنظیم برای راحتی و تجمل هستند به جای کمک به شرایط سلامتی مناسب است.

با این حال، بعید است که موقعیت های مختلف خواب یا گزینه های ارتفاع قابل تنظیم را ارائه دهند.

چه اندازه تخت قابل تنظیم بخرم؟

اندازه تخت یکی از جنبه های مهم، اما اغلب نادیده گرفته می شود، در انتخاب تخت مناسب برای شما. یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که می خواهید تخت خواب قابل تنظیم خود چقدر بزرگ باشد. به عنوان مثال، تخت‌های بزرگ‌تر، فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و خواب بهتر و کمتری را برای زوج‌ها به ارمغان می‌آورند – اما باید بررسی کنید که اتاق شما به اندازه کافی بزرگ است که بتواند آن را در خود جای دهد. با این حال، اندازه تخت برای تخت های قابل تنظیم استاندارد نیست، بنابراین اندازه می تواند بین تامین کنندگان متفاوت باشد.

ارتفاع تخت قابل تنظیم شما به اندازه عرض و طول مهم است

عرض و طول اندازه‌گیری‌های واضحی هستند که برای هر قطعه مبلمان باید انجام شود، اما این نیز حیاتی است که به ارتفاع تخت قابل تنظیم خود فکر کنید. اطمینان از اینکه در سطح مناسبی است که می توانید به راحتی از رختخواب بیرون بیایید و از آن خارج شوید، می تواند تفاوت زیادی در سبک زندگی شما ایجاد کند. بسیاری از تخت های قابل تنظیم می توانند ارتفاع خود را نیز تغییر دهند و صبح شما را راحت تر و بدون استرس کنند.

به محدودیت وزن توجه کنید

بسیاری از تخت های قابل تنظیم را می توان برای پشتیبانی و بلند کردن وزنه های سنگین تر ساخت. تخت های ما می توانند تا 28 سنگ را به صورت استاندارد بلند کنند با تکنسین های تشکلند تماس بگیرید.

به دنبال چه ویژگی های اضافه ای هستید؟

هنگامی که در مورد اندازه و مشخصات تخت قابل تنظیم خود تصمیم گرفتید، ارزش آن را دارد که ویژگی های اختیاری موجود را بررسی کنید. این به شما این امکان را می‌دهد تا با تطبیق تخت خود با نیازهای خود، بیشترین ارزش را از تخت خود دریافت کنید

دسترسی آسان

همانطور که تخت خواب تنظیم می شود و بالاتر می رود، تشک به عقب می لغزد (به سمت دیوار) بنابراین سر تخت همیشه در دسترس میز کنار تخت شما قرار می گیرد. همچنین به عنوان “بغل کردن دیوار” شناخته می شود زیرا چارچوب تخت می تواند درست روی دیوار اتاق خواب قرار گیرد، حتی زمانی که تخت تنظیم می شود.

فناوری ماساژ و پد حرارتی

تخت‌های قابل تنظیم اکنون می‌توانند مملو از فناوری‌های نوآورانه برای خوابی آرام و نشاط‌آور در شب باشند. آنها حتی می توانند مزایای پزشکی مانند کمک به تسکین درد و کاهش تورم از طریق ماساژ و فناوری پد گرمایی را ارائه دهند. برخی از این تخت‌های قابل تنظیم حتی ممکن است به عنوان دستگاه‌های پزشکی کلاس IIa طبقه‌بندی شوند، مانند مواردی که شامل فناوری ماساژ Cyclo-Therapy می‌شود.

سیستم پشتیبان باتری

اکثر تخت‌های قابل تنظیم برقی برای تامین عملکرد قابل تنظیم خود به برق شبکه متکی هستند. با استفاده از یک گوشی، این کار باعث می‌شود آنها بسیار راحت باشند و شما را مجبور به بلند شدن از رختخواب برای انجام هر گونه تنظیماتی نمی‌کند – به شرط اینکه دچار قطع برق نشوید. یک سیستم پشتیبان باتری در صورت قطع برق ساعت‌ها کارکرد را برای شما فراهم می‌کند و از دردسر و استرس شما صرفه‌جویی می‌کند.

نرده ها

اکثر تخت‌های قابل تنظیم برقی برای تامین عملکرد قابل تنظیم خود به برق شبکه متکی هستند. با استفاده از یک گوشی، این کار باعث می‌شود آنها بسیار راحت باشند و شما را مجبور به بلند شدن از رختخواب برای انجام هر گونه تنظیماتی نمی‌کند – به شرط اینکه دچار قطع برق نشوید. یک سیستم پشتیبان باتری در صورت قطع برق ساعت‌ها کارکرد را برای شما فراهم می‌کند و از دردسر و استرس شما صرفه‌جویی می‌کند.

آیا تخت خواب قابل تنظیم به تشک خاصی نیاز دارد؟

ماهیت یک قاب قابل تنظیم به این معنی است که شما به یک تشک مخصوص برای یک تخت قابل تنظیم نیاز دارید. این به این دلیل است که بیشتر تشک ها ساختارهای ناحیه ای متفاوتی دارند که با مناطق تنظیم تخت مطابقت دارد تا حرکت آزادانه را امکان پذیر کرده و از آسیب به تشک جلوگیری کند. با این حال، تنوع زیادی وجود دارد، از جمله فوم، فنر جیبی، سفت، متوسط و نرم.

از کجا می توانم تشک برای تخت قابل تنظیم بخرم؟

معمولاً به صورت جداگانه روی قاب فروخته می شود، بهترین تشک برای یک تخت قابل تنظیم معمولاً یکی از همان خرده فروشی تخت است. سازنده مناسب ترین تشک را برای خرید شما توصیه می کند. تشک های تشکلند برای استفاده با تخت های قابل تنظیم ما ساخته شده اند، به این معنی که برای ارائه بهترین کیفیت خواب ما طراحی شده اند.

چه سبک ها و طرح هایی موجود است؟

در حالی که عملکرد تخت شما ممکن است در اولویت باشد، مهم است که ظاهر و احساس تخت قابل تنظیم خود را نیز در نظر بگیرید. وقتی از اینکه نیازهای شما را برآورده می کند خوشحال هستید، چه گزینه هایی برای سر تخت و پارچه موجود است؟ آیا ارائه دهنده نمونه هایی را برای کمک به شما در تصمیم گیری ارائه می دهد؟به دلیل محدودیت های موجود در بازار ما سعی کردیم در تشکلند تنوع بالای از تشک های روز دنیا را داشته باشیم ، شما میتوانید از قسمت فروشگاه سایت موجودی های محصولات را چک کنید.

مزایای راحتی و سلامتی یک تخت قابل تنظیم فقط در سبک های سنتی موجود نیست.

با ما در تماس باشید . 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 3 = دو