مقالات

روش های تشخیص تشک خوشخواب اصل

تشخیص تشک خوشخواب اصل

تشخیص تشک خوشخواب اصل یک سری تکنیک های مهم دارد که باید بررسی کنید دقت داشته باشید که بسیاری از تشک ها در بازار هستند که از نظر عملکرد و ساختار در شرایط مشابه با نوع اصل قرار می گیرند اما فیک و یا کپی هستند.

 

تشخیص تشک خوشخواب اصل بر اساس جنس تشک

برای تشخیص تشک خوشخواب اصل باید به سراغ تشک هایی بروید که روکش بیرونی آنها دارای زیپ است. علاوه بر اینکه این روکش ها قابلیت جداسازی و شستشو دارند بلکه بهتر است که جنس و کیفیت تشک را مدنظر قرار دهید. وقتی زیپ تشک را باز می کنید می بایست به جنس و کیفیت تشک دقت کنید. نوع دوخت را بررسی کنید و الیافی که در بخش داخلی آن استفاده شده است را تست کنید.

نحوه دوخت و بسته بندی و استحکام همگی از موادی است که به جنس تشک مربوط است پس از خرید تشک هایی که از نظر جنس شرایط قابل قبولی ندارند بهتر است دوری کنید. محصولی خریداری کنید که کیفیت تضمین شده داشته باشد.

 

تشک خوشخواب 

تشخیص تشک خوشخواب اصل بر اساس جنس روکش

پارچه ای که برای روکش تشک ها استفاده می شود باید از نظر کیفیت شرایط خاص خود را داشته باشد. از سوی دیگر ضد حساسیت بودن پارچه روکش تشک بسیار مهم است. معمولاً جنسی که برای پارچه رویه تشک استفاده می شود خود بخشی از قیمت را در بر می گیرد پس اگر دیدید که تشک خوشخواب شما از نظر جنس روکش ضعیف است بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کنید.

 

تشک های بی نام و نشان نخرید!

در تشخیص تشک خوشخواب اصل بهتر است به لوگو و نشانی که برای تشک ها در نظر گرفته می شود دقت کنید. آرم و لوگوی شرکت از موارد مهمی است که برای تشک های خوشخواب اجرا می شود و باید شناخته شده و قابل اعتماد باشد. به طور کلی از خرید تشکی که هیچ نام و نشان مشخصی ندارد خودداری کنید چون دچار مشکل می شوید و این موضوع برای شما دردسر زیادی ایجاد می کند.

وجود آرم نشان می دهد که محصول مورد نظر روال های بهداشتی را پشت سر گذاشته است و توانسته در بازار مطرح شود و بهترین شرایط برای آن در نظر گرفته می شود.

 

تشک خوشخواب اصل

به فنر تشک دقت کنید!

اگر قصد تشخیص تشک خوشخواب اصل را دارید و مدل فنری را انتخاب کرده اید باید با دست خود تست کنید که فنر در موقعیت های درست خود اجرا می شود یا خیر. گاه یک بخش بیش از حد فرو می رود و بخش دیگر سفت است در این صورت معمولاً تشک به درستی طراحی نشده است. تشک هایی خریداری کنید که از نظر کیفیت در شرایط مخصوصی هستند.

تشک هایی که فنر های بسیار نرم دارند نیز گزینه خوبی برای شما نخواهد بود پس اصراری به خرید آن نداشته باشید و سعی کنید به سراغ مورد دیگری بروید در خرید خود سعی کنید نوع فنر را از فروشنده سوال کنید.

 

به وزن خود دقت کنید!

معمولاً تشک های طبی اسفنجی فقط و فقط از اسفنج فشرده و پنبه استفاده می کنند. این تشک ها طول عمر پایینی دارند و برای کسانی که وزن کمتر از ۹۰ کیلوگرم دارند گزینه خوبی است نرمی این تشک ها باید سنجیده شود در صورتی که بسیار نرم باشد بهتر است دقت کنید که آیا برای وزن شما مناسب است یا خیر.

بارها دیده شده که بسیاری از تشک ها روی عصب ها و ماهیچه ها فشار زیادی وارد می کنند و این رویکرد باعث می شود که تشک از نظر کیفیت شرایط نامناسبی داشته باشد. ضد حساسیت بودن تشک ها را بررسی کنید و سعی کنید این موقعیت را به دقت بسنجید.

 

به سایز توجه کنید!

یکی از روش های تشخیص تشک خوشخواب اصل، بررسی سایز است. سایزی که برای برخی از تشک ها در نظر گرفته می شود گاه غیر استاندارد است. تشک باید به صورتی طراحی شده باشد که وقتی می خوابید پا بیرون از تشک قرار نگیرد.

پس اگر دیدید که تشک از نظر سایز نرمال به نظر نمی رسد سعی کنید به سراغ گزینه دیگری بروید.

معمولاً تشک های یک نفره متوسط ۲۰۰ در ۹۰ سانتی متر و برای مدل بلند آن ۲۰۰ در ۱۲۰ سانتی متر ارزیابی شده است.

 

مقیاس میزان نرمی و سفتی را بسنجید!

میزان نرمی و سفتی از موضوعاتی است که پیش از خرید تشک باید بررسی شود. دقت کنید که میزان نرمی یا سفتی  نباید صرفاً بر اساس میل شما باشد.

به بخش گود تشک یعنی همان جایی که کمر روی آن قرار می گیرد دقت داشته باشید این بخش به طور کلی مهمترین مورد است و وضعیتی است که کمر شخص روی آن قرار می گیرد و هر نوع درد یا مشکلی وابسته به این بخش ارزیابی می شود پس باید بدانید که این تشک ها دقیقاً به چه صورتی اجرا می شوند و شرایط آنها چقدر مناسب است.

 

شماره سریال و هولوگرام

در مورد شماره سریال و هولوگرام یک سری موارد مطرح است که باید بررسی شود اول اینکه شما باید به سراغ تشک هایی بروید که راحت و آسوده هستند این تشک ها معمولاً از شماره سریال مخصوصی استفاده می کنند که نشان از کیفیت محصول است. بهتر است این شماره سریال را جدی بگیرید چون نشان از اعتبار برند مورد نظر است.

 

تشک خوشخواب با کیفیت

به ارتفاع تشک دقت کنید!

در تشخیص تشک خوشخواب اصل باید به ارتفاع نیز دقت داشته باشید، ارتفاع تشک معمولاً بر اساس ساختاری که دارد سنجیده می شود. برخی از تشک ها از نظر ارتفاع دو بخشی هستند و برخی نیز از نظر ساختار دسته بندی خاص خود را دارند. گاه تشک بیش از اندازه بلند است و گاه به قدری کوتاه است که اصلاً نمی توان از آن استفاده درستی داشت بنابراین یادتان باشد که ارتفاع برای تشک ها بسیار مهم است و کمردرد و گردن درد را به تاخیر می اندازد.

 

از فروشگاه معتبر خرید کنید!

یکی از موضوعاتی که می بایست در خرید تشک ها در نظر داشته باشید، اینکه از کجا خرید می کنید! موضوع از این قرار است که بسیاری از فروشگاه ها اصرار به فروش جنس مورد نظر خود دارند و این موضوع سبب می شود که در نهایت محصول غیر قابل قبولی به دست شما برسد که فاقد کیفیت است پس سعی کنید دقیقاً بدانید که چه می خواهید و اصل بودن جنس را مدنظر قرار دهید.

بسیاری از فروشگاه های معتبر در راستای خرید تشک دو اصل مهم را مدنظر قرار می دهند اصل اول اینکه بسیاری از جنس ها از نظر کاربرد متفاوت طراحی شده اند و بسیاری دیگر از اجناس هستند که ظاهری جذاب دارند اما از نظر جنس چنگی به دل نمی زنند پس باید همه این موارد را بررسی کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید.

 

به نوع تشک دقت کنید!

تشک ها انواع و اقسام دارند پس بهتر است بدانید که چه می خواهید! اینکه یک نسخه را برای همه تشک ها بپیچید اشتباه است، بهتر است در نظر داشته باشید که تشک مورد نظر شما باید از نظر ویژگی چه شرایطی داشته باشد و به طور کلی موقعیت تشک بر چه اساسی ارزیابی شود. تشک هایی که خریداری می کنید می بایست ارتفاع درستی داشته باشند.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد کسانی که قصد خرید تشک دارند باید از جنس و کیفیت آن اطمینان داشته باشند و این موضوع مهمترین فاکتور در تشخیص تشک خوشخواب اصل محسوب می شود. به هر صورت این شما هستید که تشخیص می دهید بهترین تشک ها دارای چه ویژگی های مهمی هستند و در این زمینه همه شاخص ها مدنظر قرار می گیرد.

بسیاری از تشک ها از نظر بافت و کاربرد با هم فرق می کنند اما هر یک بر اساس مدل بندی که دارند قابلیت اجرا داشته و به صورت حرفه ای مدنظر قرار می گیرند. تشک ها باید از نظر قیمت نیز مناسب و مقرون به صرفه باشند در غیر این صورت یعنی انتخاب خوبی ندارید و باید بیشتر تحقیق کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − 6 =