مقالات

تشک سوپرکلاس هارد (یکی از بهترین تشک های خوشخواب)

تشک کلاس هارد

امروزه تشک های بسیاری در سرتاسر جهان وجود دارند که قاعدتا هرچه کیفیت بالاتری داشته باشند، هزینه بالاتری نیز خواهند داشت.

تشک سوپرکلاس هارد یکی از تشک های برند خوشخواب است که از انواع تشک های فنر منفصل این شرکت می باشد. فنر های پاکتی منفصل این تشک، باعث توزین یکسان وزن در تمام سطح تشک شده و به این ترتیب باعث بهبود کیفیت خواب افراد خواهد شد. تشک خوشخواب سوپر کلاس هارد ضخامت بیشتری نسبت به تشک سوپر کلاس سافت دارد و همانطور که از نام آن نیز پیداست درجه سختی بالایی دارد.

این تشک با دارا بودن فنر های تمام ارتوپدیک و همچنین پنبه ارگانیک، اسفنج رول با ترموباند، رویه و همچنین الیاف مخصوص، خوابی آرام و راحت را برای شما رقم می زند. میزان سفتی تشک ها بین ۱ تا ۷ متغیر است که این مقدار، برای تشک دو نفره خوشخواب سوپرکلاس هارد ۶ می باشد.

چرا تشک سوپرکلاس هارد را انتخاب کنیم؟

از جمله مزایای سوپرکلاس هارد خوشخواب عبارت است از:

تشک کلاس هارد

۱تشک سوپرکلاس عایق حرکات شریک زندگی شما خواهد بود

تشک فنر منفصل یا فنر پاکتی سوپر کلاس هارد با دارا بودن فنرهای جیبی باعث حذف حرکات زیاد شریک زندگی شما خواهد شد. درواقع از آن جایی که یکی از مشکلات تشک های دو نفره، تکان خوردن شدید تمام تشک با تکان خوردن یک فرد می باشد، بنابراین انواع تشک های فنر جدا جهت از بین بردن مزاحمت های ناشی از حرکت شریک زندگی بسیار ایده آل خواهد بود. این تشک به خصوص برای افرادی که یک شریک زندگی با خواب ناآرامی دارند و یا تفاوت وزنی زیادی بین دو فرد وجود دارد، عالی است.

ارتعاشات فنرهای این تشک در صورت تکان خوردن شریک زندگی یا غلت زدن او، به کل سطح منتقل نخواهد شد و بنابراین شما می توانید در کنار یکدیگر با آرامش بیشتری بخوابید.

۲  فنرهای پاکتی این تشک، از کمر محافظت می کند

فنرهای پاکتی تشک سوپرکلاس هارد با پشتیبانی مناسب از پشت و گودی کمر، به شما امکان می دهد تا خوابی راحت را تجربه کنید. این موضوع به ویژه برای افرادی که از مشکلات کمردرد رنج می برند، اهمیت دارد. این تشک با دارا بودن فنرهای منفصل، بسیار محکم و مقاوم است که پس از خوابیدن بر روی آن، دچار فرورفتگی نمی شود و از کمر شما پشتیبانی خواهد کرد.

تشک دو نفره خوشخواب سوپرکلاس هارد باعث می شود تا سر و گردن و ستون فقرات شما در یک راستا قرار بگیرند و به این ترتیب باعث بهبود مشکلات گودی کمر در افراد شود.

۳ مناسب برای همه موقعیت های خواب

تشک سوپرکلاس هارد برای همه موقعیت های خواب یعنی خوابیدن به پشت، خوابیدن به شکم، خوابیدن به پهلو و … مناسب است. تشک طبی فنری سوپرکلاس هارد با هر نوع نحوه خوابیدن شما سازگار خواهد بود. درحقیقت شما با هر نوع حالت خوابی که دارید، پس از قرار گرفتن بر روی فنرهای بسته بندی شده و جدای این تشک، قوس های بدن خود را پوشش داده و باعث فرم گرفتن مناسب شکل تشک براساس وضعیت خود خواهید شد.

۴ با پر کردن فرورفتگی های بدن، از دردهای کمر و ستون فقرات جلوگیری می کند

فنرهای محکم این تشک سفت خوشخواب باعث پر کردن فرورفتگی های زیر بدن شده و به این ترتیب از دردهای کمر، ستون فقرات و حتی پاهای شما پیشگیری خواهد کرد.

همچنین سفت و محکم بودن و قابلیت پر کنندگی این تشک، باعث کاهش گرفتگی عضلات کمر و حتی پشت ران های شما خواهد شد. محکم بودن تشک سوپرکلاس هارد با پر کردن فرورفتگی ها باعث حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات کمر و ستون فقرات در حین خواب یا استراحت شما می شود.

۵  جریان هوا را در زیر کمر بهبود می بخشد

لایه مخصوص به کار رفته در این تشک، باعث تبادل جریان هوا خواهد شد. این موضوع باعث عدم تعریق شما در طول خواب شبانه خواهد شد.

همچنین الیاف مخصوص استفاده شده در تشک دو نفره خوشخواب سوپرکلاس هارد در برابر رطوبت مقاوم بوده و از تعریق شما جلوگیری خواهد نمود.

۶ با تقسیم مناسب وزن از بدن پشتیبانی می کند

تشک سوپرکلاس هارد با هسته فنری چند منطقه ای و تقسیم متناسب وزن بدن در تمام سطح، پشتیبانی مطلوبی را برای هر قسمت از بدن شما تضمین می کند. پخش شدن وزن بدن در تمام قسمت های این تشک، احساس خوابی راحت را برای شما رقم می زند.

۷ فنر باکیفیتی دارد

فنرهای محکم و بسیار مقاوم این تشک، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در درازمدت صدا نخواهند داد.

۸ طول عمر بالایی دارد

فنرهای پاکتی انواع تشک های فنر منفصل به صورت تکی و جداگانه عمل می کنند. این نوع فنرها به دلیل جیبی و جدا بودن، با افزایش طول عمر فنر همراه می باشند. تشک طبی پاکتی خوشخواب سوپر کلاس هارد با دارا بودن این فنرهای منفصل، از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

 ارتفاع مناسبی دارد

تشک آنتی باکتریال خوشخواب مدل سوپرکلاس هارد با داشتن ارتفاع مناسب ۱±۲۵ قابل استفاده برای انواع تختخواب ها می باشد.

تشک سوپرکلاس هارد برای کدام افراد مناسب است؟

در پاسخ به این سوال که تشک خوشخواب سوپرکلاس هارد برای چه کسانی مناسب است، باید بگوییم که این تشک ها به خوبی می توانند نظر افراد مختلف را جلب نمایند. تشک هارد خوشخواب با درجه سفتی رو به بالا، به خصوص برای افرادی که عادت به خوابیدن بر روی زمین سفت دارند بسیار مناسب است. این تشک طبی خوشخواب بهترین گزینه برای افرادی است که از دردهای عضلانی کمر، دردهای ستون فقرات، گودی کمر و یا دردهای باسن و ران ها رنج می برند.

 

تشک سوپرکلاس هارد

قیمت تشک خوشخواب مدل هارد کلاس

قیمت تشک سوپرکلاس هارد در سال ۱۴۰۰ بین ۲۳,۴۰۰,۰۰۰ تا ۶۳,۹۰۰,۰۰۰ ریال است. این قیمت نسبت به کیفیت بالا، دوام، ماندگاری، طول عمر و البته ویژگی های این تشک، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

گارانتی تشک خوشخواب سوپرکلاس هارد

ضمانت تشک خوشخواب سوپرکلاس هارد به مدت ۶۰ ماه از تاریخ خرید می باشد. گارانتی ۵ ساله تشک خوشخواب می تواند خیال شما را بابت خریدی امن و مطمئن، آسوده گرداند.

خرید تشک سوپرکلاس هارد

چه آن که بخواهید برای رفع مشکلات کمردرد و ستون فقرات خود یک تشک خوب بخرید و چه آن که بخواهید خوابی آرام و راحت را تجربه کنید، تشک سوپر کلاس هارد یکی از بهترین گزینه های موجود برای شما خواهد بود. اما توجه داشته باشید که برای اطمینان از اصالت کالا و بهره مندی از مزایا و همچنین گارانتی این تشک، بایستی خرید خود را از مراکز مجاز فروش محصولات خوشخواب انجام دهید.

فروشگاه تشک لند مرکز معتبر خرید انواع تشک می تواند مرجعی معتبر برای خریدی امن و راحت باشد. شما می توانید جهت مقایسه و خرید تشک سوپرکلاس هارد و یا دیگر انواع تشک خوشخواب به فروشگاه ما سری بزنید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو − 2 =