مقالات

باکس تشک چیست؟

باکس تشک چیست؟ در تشکلند

آنچه که باید در مورد باکس تشک بدانید!

یکی از مهمترین و اساسی‌ترین تجهیزات مورد استفاده در اتاق خواب، سرویس خواب یا تخت‌خواب می‌باشد که بیش از سایر وسایل و تجهیزات موجود در اتاق خواب، پرکاربرد و پر مصرف است. امروزه، تنوع در کالاهای خواب با توجه به نیاز مخاطبین بیشتر شده است. باکس تشک، نمونه‌ای از تخت‌خواب‌های کارآمد و پرطرفدار در میان افراد مختلف است.

باکس‌های تشک، از طراحی جذاب ،خاص و مدرن برخوردارند و به همین دلیل، طرفداران زیادی دارند. جنس رویۀ باکس‌های تشک اغلب از مخمل، چرم و پارچه‌های مرغوب و درجه یک است. طراحی این نوع از تخت‌خواب‌ها به شکلی است که گویی دو تشک بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و همین ویژگی، بر جذابیت و زیبایی آنها افزوده است.

آنچه که باید در مورد باکس تشک بدانید!

در واقع، باکس‌های تشک از نوعی اسکلت فلزی یا چوبی ساخته شده‌اند و باعث زیبایی فضای اتاق خواب خواهند شد.

هر یک از باکس‌های چوبی یا فلزی دارای مزایا و قابلیت‌های متفاوتی هستند.

باکس‌های فلزی به افرادی پیشنهاد می‌شود که دائماً در حال تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود می‌باشند و با وجود این نوع باکس، جابجایی و حمل و نقل راحت‌تری خواهند داشت. با توجه به اینکه، باکس‌های چوبی، سنگین‌تر و البته ارزان‌تر از باکس‌های تشک فلزی می‌باشند. همچنین باکس‌های چوبی، دوام و استحکام کمتری به نسبت سایر باکس‌های فلزی دارند.

انواع مختلف باکس تشک

لازم به ذکر است که بست‌های باکس تشک به دو صورت جک‌دار و ساده طراحی شده‌اند. البته باکس‌های جک‌دار دارای دو مدل بدون تاج و تاج‌دار نیز می‌باشند. مهمترین مزیت باکس‌های جک‌دار این است که، فضای زیر جک یا باکس، قابل استفاده بوده و می‌توان بخشی از لوازم غیر ضروری اتاق خواب را در آنجا پنهان کرد.

باکس‌های تشک کشودار

باکس‌های تشک کشودار نیز شامل چندین کشو می‌باشند که با وجود آنها، می‌توانید وسایل و تجهیزات خود را داخل کشو بگذارید.

پایه‌های باکس‌های تشک، هم به صورت ثابت طراحی شده‌اند و هم به صورت چرخ‌دار. مهمترین مزیتی که باکس‌های تشک‌ چرخ‌دار دارند، قابل حمل بودن آنها است. در باکس‌های تشک تاج‌دار، که مشابه تخت‌خواب‌های قدیمی می‌باشند، برای افزایش جذابیت تاج باکس تخت، از هنر لَمسه‌کوبی یا لمسه‌دوزی روی تاج استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که، در گذشته، از باکس‌های تشک بیشتر در هتل‌ها استفاده می‌شده که با مرور زمان و استقبال مردم از این نوع تخت‌خواب‌ها، استفاده از طرح‌ها و مدل‌های جدید در اتاق خواب‌ها رواج پیدا کرده است.

ویژگی‌های مهم باکس تشک چیست؟

این محصول، از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که در این بخش به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • این نوع تخت‌خواب به نسبت برخی از تخت‌خواب‌های موجود در بازار، سبک و قیمت آن به صرفه است.
  • حمل و نقل و جابجایی باکس‌های تشک به ویژه چرخ‌دار بسیار راحت و آسان است.
  • به دلیل صاف بودن رویۀ باکس، تشک به طور کامل روی باکس قرار گرفته و حالت آن تغییر نخواهد کرد. در این صورت، عمر مفید باکس تشک نیز افزایش می‌یابد.
  • برای اتاق خواب آپارتمان‌های کوچک، بسیار مناسب خواهد بود.
  • با قرارگیری صحیح تشک در داخل باکس، کناره‌ها و لبه‌های تشک از کثیفی و گرد و غبار محافظت خواهند شد.
  • با توجه به اینکه، رویۀ باکس‌های تشک، پارچه‌ای است. می‌توان متناسب با دکوراسیون اتاق خواب، پارچه‌های خوشرنگ و با کیفیت انتخاب کرد.

با مزایا و قابلیت‌های بارز باکس تشک بیشتر آشنا شوید!

آنچه باعث محبوبیت باکس‌های تشک در میان اقشار مختلف شده، مزایا و قابلیت‌های فراوان این کالای استاندارد و مدرن می‌باشد. اغلب خریداران، به دلیل نوع طراحی و زیبایی خاصی که این محصول دارد، خرید آن را بیش از سایر مدل‌های تخت‌خواب موجود در بازار، در اولویت قرار می‌دهند.

  • باکس‌های تشک، با گذشت زمان، صدای بسیار کمی ایجاد می‌کنند.
  • باعث طراحی کلاسیک و جذاب فضای اتاق خواب می‌شوند.
  • نسبت به تخت‌خواب‌ها قیمت مناسب و به صرفه‌ای دارند.
  • به دلیل اینکه، سطح باکس تشک کاملاً صاف است، وزن وارده، به کل سطح باکس‌های تشک پخش خواهد شد و در نتیجه، مانع از دِفُرمه شدن تشک به مرور زمان می‌شود.
  • امکان سفارش باکس تخت به صورت دو نفره یا یک نفره در ابعاد و طرح‌های مختلف وجود دارد.
  • از این نوع تخت‌خواب، در هتل‌ها و مهمانخانه‌های پر تردد، استفادۀ بیشتری می‌شود.
  • با توجه به متحرک بودن پایه‌های باکس تخت، جابجایی و حمل و نقل آن بسیار راحت انجام خواهد شد.

تخت خواب متخرک

کدامیک را می‌پسندید؟باکس تشک یا تخت‌خواب؟

همانطور که می‌دانید، تخت‌خواب‌ها از جنس چوبی یا فلزی ساخته می‌شوند که اغلب برای جابجایی آنها، باید قطعات مختلف را از هم جدا کنید. ضمن آنکه، معمولاً ارتفاع تخت‌خواب‌های مدرن و جدید، نسبت به باکس تشک از کف زمین کمتر است. به طور کلی، بر روی تخت‌خواب، تشک تخت قرار می‌گیرد که ارتفاع تشک نیز متناسب با نیاز شما خواهد بود.

مزیت مهم تخت‌خواب‌ها در لوکس بودن و زیبایی خاص آنها می‌باشد. که بیشتر خریداران مطابق با سلیقه یا طرح خود، می‌توانند تخت‌خواب با نقوش و طرح‌های جذاب سفارش دهند.

کدامیک را می‌پسندید؟باکس تشک یا تخت‌خواب؟

جالب است بدانید که باکس‌های تشک، با توجه به مزایا و ویژگی‌های جذابی که دارند، بیشتر مورد پسند خریداران می‌باشند و بیشترین خریداران نیز بهترین و مرغوب‌ترین باکس تشک را از تشک لند خریداری می‌کنند.

راهنمای خرید باکس تشک مناسب

پیش از آنکه اقدام به خرید باکس تشک از فروشگاه تشک لند کنید، بهتر است نکات زیر را هنگام خرید در نظر بگیرید.

  • جنس

همانطور که گفتیم، باکس‌های تشک به صورت چوبی یا فلزی ساخته می‌شوند. پیش از خرید باید به این ویژگی باکس توجه کنید تا مطابق با فضای دکوراسیون اتاق خواب و بودجۀ در نظر گرفته شده، خرید دقیق انجام دهید.

  • ارتفاع استاندارد از کف اتاق خواب

باکس‌های تشک به نسبت تخت‌خواب، ارتفاع بیشتری دارند که با توجه به سلیقۀ خود می‌توانید این محصول را با ارتفاع مناسب تهیه کنید. این ویژگی است که بستگی به سلیقۀ شما دارد.

  • توجه به شکل و رنگ

باکس تخت‌هایی که در حال حاضر در بازار موجودند، دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی هستند. به ویژه اینکه، در باکس‌های تشک، پارچۀ رویۀ تخت قابل سفارش متناسب با رنگ و طرح دکوراسیون اتاق نیز می‌باشد.

  • در نظر گرفتن اندازه و ابعاد

حتماً هنگام سفارش یا خرید باکس تشک، اندازه و ابعاد باکس تخت را متناسب با فضا و ابعاد اتاق مقایسه کنید. باکس تخت بزرگ، قطعاً در اتاق خواب کوچک، جلوۀ جالبی نخواهد داشت.

بهترین فروشگاه جهت خرید باکس تشک کجاست؟

برای انتخاب آگاهانه و دقیق باکس‌های تشک، باید به فروشگاه معتبر و شناخته شده مراجعه کرد. فروشگاه معروف و خوش سابقه مانند تشک لند که انواع تشک، سرویس خواب، محافظ تشک، تشک فنردار و بدون فنر و . . .  را با بهترین کیفیت و مرغوب‌ترین متریال به فروش می‌رساند. برای آنکه با محصولات متنوع این شرکت، پیش از ثبت سفارش، بیشتر آشنا شوید، بهتر است به سایت تشک لند مراجعه کنید.

مطمئن باشید! با محصولات استاندارد و درجه یک تشک لند، خواب راحت و آرامی خواهید داشت!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = شش